Stay in Touch
Anslut dig till ZacZess Club och var först med information om nya produkter och exklusiva erbjudanden!
Organisationsnummer: 559155-7714 När konsumenten beställer från ZacZess.se godkänner konsumenten automatiskt köpevillkoren nedan på denna sida. Villkoren gäller mellan ZacZess och konsumenten när konsumenten genomför en beställning via denna sajt. Skicka ett mejl till support@zaczess.se om du har frågor gällande våra villkor.
Produkterna skickas normalt inom 1–3 arbetsdagar från beställningstillfället. Ändras leveranstiden meddelas kunden snarast möjligt och kunden har då rätt att häva köpet utan kostnad. ZacZess reserverar sig för att lagervaror blir slutsålda innan vi hinner uppdaterar hemsidan, om detta sker uppdaterar vi självklart kunden med en ny beräknad leveranstid. Kunden har då möjlighet att ta tillbaka sin order.
Samtliga priser inkluderar 25 % moms. Vi friskskriver oss eventuella prisjusteringar, lagerändringar och uppenbara skrivfel vilket inkluderar felaktiga priser, produktbeskrivningar samt information om att en vara finns i lager. ZacZess har rätt att korrigera sådana fel. Vid felaktigt pris kontaktas konsumenten och ZacZess inväntar godkännande av det nya priset innan beställningen fortsätter. Bildinformation på sajten kan betraktas som illustrationer och dessa illustrationer kan inte betraktas som exakta i varken färg, utseende eller funktion.
ZacZess använder Klarna som betalningsmetod. Klarna är en av de säkrast betalningslösningarna på internet. Du kan välja mellan att betala med kort eller på faktura.
Det kan uppstå leveransförseningar som uppstår utanför vår kontroll. Om det uppstår frånsäger vi oss ersättningsansvar till kunden för den skada förseningen orsakat.
Du som privatperson har 14 dagars ångerrätt. Det innebär att du som kund har 14 dagar på dig från att du mottagit varan att ångra ditt köp. Det är viktigt att varan sänds tillbaka i originalförpackning och oanvänd. Vid retur debiteras kunden 49 kr i returfrakt för nyttjande av vår retursedel.
Om du vill reklamera en skadad eller felaktig produkt ber vi dig kontakta oss via e-post för vidare instruktioner. Lägg med fakturan/kvittot så vi kan identifiera returen. Kom ihåg att du ansvarar för frakten till oss.
Reklamationer skickas till:
ZacZess
Fresta 110
75791 Alunda
När du får dina varor är det viktigt att du kontrollerar din beställning direkt. Har du mottagit en felaktig eller skadad vara, kontakta oss så snart som möjligt via e-post till support@zaczess.se
I händelse av krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut och jämförbara händelser utanför vår kontroll vilka ej skäligen kunnat förutses, och påverkar ingångna avtal samt utfästelser från vår sida, som gör att vi ej kan hålla nämnda avtal/utfästelse, skall utgöra grund till att vi befrias från våra förpliktelser att fullgöra nämnda avtal.
Anslut dig till ZacZess Club och var först med information om nya produkter och exklusiva erbjudanden!